تحلیل، طراحی و ارزیابی مدل کسبوکار سازمانی
مدل کسبوکار به دنبال تعیین ارزش مورد انتظار هر کدام از ذینفعان و مخاطبان سازمان است و نشان میدهد که چگونه یک مجموعه با اهداف و راهبردهای کلان خود همسو میشود. معماری کسبوکار نحوه تحقق اهداف راهبردی کسبوکار را در تناظر با ذی نفعان مختلف از طریق به کارگیری روشهای کلیدی درونی و در تعامل با همکاران اصلی تبیین مینماید.
عمده خدمات قابل ارائه در این بخش به شرح زیر است:
- طراحی مدل کسبوکار
- طراحی مدل کسبوکار شبکهای (Business Model RADAR)
- تنظيم و تدوين برنامه كسبوکار يا طرح تجاري
- تحلیل و طراحی مدل حکمرانی (Governance model)
- طراحی و تحلیل و مهندسی سیستمها
- طراحی ساختار سازمانی
