معرفی سجایانگار

دانشگاه علم و صنعت ایران به پشتوانه اعضای محترم هیات علمی به عنوان منبع دانش روز دنیا و توان حرفه‌ای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جوان قادر به ارائه خدمات یکپارچه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمام حوزه‌های طراحی، توسعه، پشتیبانی و مشاوره می‌باشد. دارا بودن 15 دانشکده، 12 پژوهشکده، 13 مرکز تحقیقاتی و 9 قطب علمی، این مرکز را در جمع سه دانشگاه برتر فنی-مهندسی قرار داده است. این توانمندی‌ها ظرفیت ارائه خدمات تخصصی به نیازهای فنی- مهندسی کشور را ممکن ساخته است.

سجایانگار یک مجموعه فناور دانشگاهی است که با تلاش مشترک اساتید و دانش‌آموختگان دانشگاه علم‌وصنعت ایران شکل گرفته و تمرکز خود را بر تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی قرار داده است.
این شرکت فعالیت خود را از سال 1395 در قالب گروه‌های پروژه محور آغاز کرده و توانسته در گذر زمان تبدیل به یکی از قطب‌های توانمند در حوزه ارائه راهکارهای اطلاعاتی شود و در مدت فعالیت خود تجارب ارزنده و متعددی در پاسخگویی به نیازهای فناورانه‌ی ملی و سازمانی در صنایع گوناگون داشته است.
سجایانگار توانسته با تکیه بر دانش و فناوری روز و بهره‌مندی از سرمایه انسانی خبره، چرخه کامل توسعه محصول را با موفقیت پیاده‌سازی نماید و به ارائه راهکارها و خدمات ابری، منطبق بر نیازمندی‌های اختصاصی مشتریان بپردازد.

تیم ما

حوزه های فعالیت سجایانگار

توسعه سیستم های نرم افزاری با نگاه جامع

ارائه خدمات مشاوره در حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات

خدمات آموزشی، ترویجی و کارگاهی در حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات

خدمات برون سپاری و توسعه کسب و کارهای نواورانه مبتنی بر نقش پیشران فناوری

حوزه های فعالیت
سجایانگار

شرکت‌های همکار

برای همکاری با سجایانگار، از طریق فرم همکاری اقدام بفرمایید

گواهی‌ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد،