آغاز پروژه توسعه سامانه منابع انسانی هلدینگ ارزش آفرینان فدک

ارزش آفرینان فدک

هلدینگ ارزش آفرینان فدک، یک هلدینگ تخصصی در حوزه‌ی حمل و نقل و صنایع وابسته به آن است. هسته‌ی زنجیره ارزش این هلدینگ صنعت حمل و نقل ریلی است که هر دو بخش مسافری و باری را شامل می‌شود. شرکت مسافربری ریلی فدک، شرکت ریل پرداز سیر، شرکت‌های ریل پرداز نوآفرین و ریل پرداز سیستم و کترینگ دونا از جمله زیرمجموعه‌های هلدینگ ارزش آفرینان فدک هستند.

مجموعه ارزش آفرینان فدک با پشتوانه سرمایه انسانی به‌عنوان با ارزش‌ترین منبع موجود برای رشد، محور اصلی فعالیت خود را صنعت حمل و نقل ریلی در دو بخش مسافری و باری قرار داده‌است. از اين رو اين نياز و ضرورت وجود دارد تا این مجموعه از منظر مدیریت منابع انسانی مورد بررسی و بازطراحي قرار گيرد تا از اين طريق برای آينده‌ای موفق برنامه‌ریزی شود. یکی از راهکارهای ابتدایی جهت بهبود و نظم‌بخشی به حوزه منابع انسانی، توسعه و بکارگیری یک سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات منابع انسانی در سطح سازمان مادر و سازمان‌های تابعه می‌باشد. در این مسیر، به عنوان گام ابتدایی، هلدینگ ارزش‌آفرینان فدک در صدد توسعه بستر نرم‌افزاری است تا قابلیت ایجاد و گزارش‌گیری پرونده‌های پرسنلی سرمایه انسانی در لایه‌های مختلف هلدینگ را فراهم آورد.

شرکت سجایانگار با تجربه توسعه سیستم‌های مدیریت سازمانی در این مسیر در کنار هلدینگ فدک همراه خواهد بود. امید است پس از پایان موفقیت آمیز این پروژه شاهد تحولاتی بزرگ در حوزه منابع انسانی این هلدینگ ریلی کشور باشیم.

اشتراک گذاری مطلب :
آخرین دیدگاه‌ها